Inici -> L'Ajuntament -> Catàleg de tràmits

Suport a la tramitació electrònica



Des del 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú que obliga a relacionar-se amb l'Ajuntament exclusivament de manera telemàtica als col·lectius següents: persones jurídiques, professionals col·legiats, entitats sense personalitat jurídica, els representants d'aquests col·lectius, i tots els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic.
No són obligats a la tramitació electrònica les persones físiques i els autònoms, encara que es recomana utilitzar aquests canals.
És per això que l'Ajuntament de Granollers posa a disposició dels obligats a tramitar electrònicament, informació i accions de suport per facilitar l'acompliment d'aquesta Llei.

Descarregar arxiu BOE: Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.


Suport a la tramitació electrònica

eadministracio@granollers.cat



PREGUNTES
FREQÜENTS

FORMACIÓ

TUTORIALS

CERTIFICATS DIGITALS ACCEPTATS




Enllaços

Documents relacionats

2 de novembre de 2022

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat