Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Domiciliació de pagaments de tributs per banc o caixa

Descripció
  • Sol·licitar que els tributs es cobrin directament a través de l'entitat bancària que es sol.licita
  • Notificar a l'Ajuntament el canvi de dades bancàries o de quins tributs es volen pagar o no per l'entitat financera.
Qui ho pot sol·licitar?

El titular del tribut

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Període de presentació Per informació sobre el termini de domiciliació dels tributs de l'any en curs consulteu la Guia del contribuent.
Documentació a aportar
  • Imprès de domiciliacions
  • Document acreditatiu de la titularitat del compte (còpia llibreta, document de l'entitat bancària)
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Podran consultar l'estat de la domiciliació a la Carpeta ciutadana
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
  6. Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb la documentació requerida o enviar-ho per correu postal.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
20 de maig de 2020

Telemático Con DNI/PIN Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Registro Electrónico Empreses, entitats o representants (certificat digital)

Presencial Presencial

  • Oficina d'atenció al ciutadà
    • C. Sant Josep, 7
    • Horari:

      De dilluns a divendres en horari de 9 a 14 h. Cal sol·licitar cita prèvia trucant al 93 842 6610

    • Telèfon:

      010 trucant des de Granollers

      93 842 66 10

    • Fax: 93 842 66 99
    • oac@granollers.cat

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat