Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Domiciliació de pagaments de tributs per banc o caixa (alta o modificació)

Descripció
  • Sol·licitar que els tributs es cobrin directament a través de l'entitat bancària que es sol.licita
  • Notificar a l'Ajuntament el canvi de dades bancàries o de quins tributs es volen pagar o no per l'entitat financera.
Qui ho pot sol·licitar?

El titular del tribut

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Requisits El titular del compte ha de ser el titular del tribut.
Període de presentació Per informació sobre el termini de domiciliació dels tributs de l'any en curs consulteu la Guia del contribuent.
Documentació a aportar
  • Imprès de domiciliacions
  • Document acreditatiu de la titularitat del compte (còpia llibreta, document de l'entitat bancària)
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Descarregar la sol·licitud específica per la seva tramitació que està a "Descarga de documents" i guardar.
  2. Obrir la sol·licitud i omplenar amb totes les dades requerides i guardar.
  3. Clicar a "tramitar".
  4. Emplenar el formulari web, adjuntar la documentació requerida i revisar les dades del tràmit, clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  5. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  6. Podran consultar l'estat de la domiciliació a la Carpeta ciutadana

Presencialment:

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació que s'escaigui.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
1 de desembre de 2020

Registro Electrónico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital)

Telemático Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. Sant Josep, 7
    • Horari:

      De dilluns a divendres en horari de 9 a 14 h. Cal sol·licitar cita prèvia trucant al 93 842 6610

    • Telèfon:

      010 trucant des de Granollers

      93 842 66 10 o al 010

    • Fax: 93 842 66 99
    • oac@granollers.cat

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat