Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Sol·licitar el servei de transport adaptat

Descripció

Servei especial, de transport "porta a porta" per a persones amb mobilitat reduïda que opten a places de centres diürns d'atenció a gent gran o a persones amb discapacitats.

Qui ho pot sol·licitar?

Les persones empadronades i amb domicili habitual i fix al municipi de Granollers (el servei només es presta dins el mateix municipi), de totes les franges d'edat que no tenen suport familiar i social i tenen dificultats o manca d'autonomia a l'hora de seguir una alimentació correcta.

Documentació a aportar

1. Documentació general:

  • Sol·licitud de Serveis d'Atenció domiciliària
  • Autorització de consulta de dades emplenada i signada per tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys.
  • DNI, NIE o passaport del sol·licitant
  • Documentació relativa a la separació o divorci, si s'escau.
  • Treballadors: fulls de salari dels últims tres mesos.
  • Extractes bancaris de la unitat de convivència dels últims 3 mesos (en cas de no poder aportar les documentacions indicades en els punts anteriors).
  • Declaració jurada d'ingressos (quan no hi hagi cal altre document justificatiu)
  • Darrer rebut del lloguer o de la hipoteca (si s'escau)
  • Ordre de domiciliació bancària (SEPA)

2. Documentació específica:

  • Documentació acreditativa de les despeses per la cura i atenció a la persona (si és el cas)

3. Tota aquella altra documentació que el tècnic referent de serveis socials consideri necessària per valorar l'ajut.

4. En cas que el sol·licitant o els membres de la unitat familiar no autoritzin la consulta de dades, caldrà que aportin la documentació acreditativa necessària per la tramitació de la prestació:

  • Família nombrosa
  • Família monoparental
  • Aturats: dades de la prestació per desocupació (SEPE)
  • Certificat acreditatiu de la percepció del a Renda Garantida
  • Pensionistes: Certificat acreditatiu de la percepció d'una pensió (INSS)
  • Última declaració de renda
  • Pensió no contributiva
  • Ingrés mínim vital
  • Certificat o volant col·lectiu d'empadronament
Com es fa?

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia i amb la documentació requerida.

Qui tramita la sol·licitud? Serveis socials
Més informació

Caldrà que la persona sol·licitant demani una cita presencial al seu EBASP (Equip Bàsic d'Atenció Social Primària) corresponent: Equips Bàsics d'Atenció Primària (EBASP)

La presentació de la sol·licitud i de la documentació requerida es podrà fer:

Presencialment:

A l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i en-viar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
30 de novembre de 2022

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat