Inici -> Informació pública -> Subvencions, ajuts i beques

Sol·licitud de subvencions nominatives per a projectes i activitats socials

Descripció

Foment de projectes i/o activitats socials d'interès públic que tinguin per finalitat la promoció i l'atenció a persones i/o col·lectius en situació de vulnerabilitat o de risc social.

Qui ho pot sol·licitar?

Poden ser beneficiàries de les subvencions les entitats i associacions de la ciutat i les persones físiques o jurídiques, públiques o privades, sempre que no es vegin afectades per cap de les prohibicions contingudes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i que estan previstes en el pressupost municipal de l'exercici 2018

Requisits
  • No estar afectats per cap de les prohibicions contingudes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Les entitats i associacions hauran d'estar inscrites en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes, amb les dades actualitzades.
Període de presentació

El termini de presentació de sol·licituds és a partir de la data de publicació a la Seu electrònica i fins el 31 de desembre de 2018.

Documentació a aportar
  • Sol·licitud de subvenció segons model normalitzat (en cas de presentació presencial)
  • Document que acrediti la representació que té el signant de la sol·licitud i el seu DNI.
  • Memòria de l'activitat per a la qual es demana la subvenció, d'acord amb el model normalitzat
  • Pressupost de l'activitat, d'acord amb el model normalitzat.
  • Declaració responsable de reunir els requisits per ser beneficiari/ària d'acord amb l'art 13 L. 38/2003 G.S., de compromís de compliment de les condicions, de les subvencions rebudes i compromís de comunicar les que s'obtinguin en el futur, d'acord amb el model normalitzat.
  • Certificat d'estar al corrent d'obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, si no ha acceptat de forma expressa a la sol·licitud que siguin obtinguts directament per l'Ajuntament, o declaració responsable, en els supòsits previstos a l'article 24 del RD 887/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la LGS, i en els supòsits de no estar obligat, d'acord amb el model normalitzat.
  • Fitxa dades bancàries per efectuar l'ingrés de la subvenció, només en cas de canvi, d'acord amb el model normalitzat

No caldrà aportar els documents indicats a la sol·licitud en el cas que la persona sol·licitant els hagi presentat anteriorment a l'Ajuntament, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des de la presentació i no hagin experimentat cap modificació. Si és el cas, en aquest supòsit, caldrà indicar clarament la data i dependència en què van ser presentats i el procediment a què feien referència. No obstant, si l'òrgan gestor, per causes alienes a la seva actuació, no pogués aconseguir els documents, podrà requerir a la persona interessada que els aporti en el termini de 10 dies hàbils.

Si la documentació es presenta per mitjans electrònics:

  • No s'haurà de presentar la documentació acreditativa de la representació quan la signatura electrònica acrediti també que la persona signant té poders suficients per actuar en nom de la persona representada.
  • Les persones sol·licitants podran presentar còpies digitalitzades, d'acord amb el que estableixen les normes de procediment administratiu vigents en el moment de la convocatòria.
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Tràmits relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
ENLLAÇOS D'INTERÈS
29 de juny de 2018

Presencial Presencial

  • Oficina d'atenció al ciutadà
    • C. Sant Josep, 7
    • Horari:

      Dilluns-Dijous 8:30 a 19h.
      Divendres 8.30 a 14h.

      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, 8.30 a 15h; i divendres, de 8.30 a 14h.

      De 13 a 16h. els temps d'espera acostumen a ser baixos.

    • Telèfon:

      010 trucant des de Granollers

      93 842 66 10

    • Fax: 93 842 66 99
    • oac@ajuntament.granollers.cat

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat