Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Suport a la tramitació electrònica



Des del 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú que obliga a relacionar-se amb l'Ajuntament exclusivament de manera telemàtica als col·lectius següents: persones jurídiques, professionals col·legiats, entitats sense personalitat jurídica, els representants d'aquests col·lectius, i tots els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic.
No són obligats a la tramitació electrònica les persones físiques i els autònoms, encara que es recomana utilitzar aquests canals.
És per això que l'Ajuntament de Granollers posa a disposició dels obligats a tramitar electrònicament, informació i accions de suport per facilitar l'acompliment d'aquesta Llei.

Descarregar arxiu BOE: Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.


Suport a la tramitació electrònica

oficinavirtual@granollers.cat



PREGUNTES
FREQÜENTS

FORMACIÓ

TUTORIALS

CERTIFICATS DIGITALS ACCEPTATS




Enllaços

Documents relacionats

27 de maig de 2020

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat