Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits
Des del 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú que obliga a relacionar-se amb l'Ajuntament exclusivament de manera telemàtica als col·lectius següents: persones jurídiques, professionals col·legiats, entitats sense personalitat jurídica, els representants d'aquests col·lectius, i tots els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d'empleat públic.
No són obligats a la tramitació electrònica les persones físiques i els autònoms, encara que es recomana utilitzar aquests canals.
És per això que l'Ajuntament de Granollers posa a disposició dels obligats a tramitar electrònicament, informació i accions de suport per facilitar l'acompliment d'aquesta Llei.
PREGUNTES | FORMACIÓ | TUTORIALS | CERTIFICATS DIGITALS ACCEPTATS |
Enllaços
Documents relacionats
Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada
6.
08401
Granollers
(Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat