Inici -> Informació pública -> Concursos i premis

Llicències parades Fira d'atraccions de la Festa Major. Concurs 2023

Descripció

Atorgament de llicències per a la instal·lació de parades de venda, establiments de restauració, casetes de jocs i tirs, aparells de fira amb moviment i altres instal·lacions similars relacionades amb la fira d'atraccions de la Festa Major.

Plànol ubicació dels espais reservats

Qui ho pot sol·licitar?

Poden sol·licitar llicència totes les persones físiques o jurídiques amb la condició de firaires, que disposin de la documentació que es requereix a les bases i que estiguin al corrent de pagament de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Granollers.

Període de presentació Del 3 al 10 de juliol de 2023
Documentació a aportar
  • Formulari de sol·licitud degudament emplenat d'acord amb el model de l'Annex 1.
  • DNI, NIF o document que el substitueixi de qui ho sol·licita
  • Quan la persona sol·licitant no actuï en nom propi o es tracti d'una societat o persona jurídica, a part del seu DNI haurà d'aportar l'escriptura de nomenament de càrrec social o bé el poder notarial per representar a la persona o entitat, i l'escriptura de constitució de la societat o entitat.
  • Declaració responsable signada per la persona sol·licitant d'acord amb el model Annex 2.
  • Documentació acreditativa dels mèrits a valorar.

Abans d'efectuar la proposta d'adjudicació es requerirà a les persones que hagin obtingut les millors puntuacions per a cada parcel·la per tal que presentin la  documentació indicada en les bases.

Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    1. Anar a la carpeta ciutadana a "Consulta i pagament de rebuts pendents". En cas de no constar el rebut pendent de pagament el rebrà per correu electrònic el més aviat possible.
    2. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
    3. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant al l'adreça de correu electrònic servies@ajuntament.granollers.cat
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
  6. Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida.

Qui tramita la sol·licitud? Serveis i via pública
Més informació
  • La fira es fa la setmana de l'últim dijous del mes d'agost al Parc Firal.
  • Serveis i Via Pública entrega la llicència d'ocupació amb el rebut per anar ha pagar a les entitats bancàries.
  • La medició s'acostuma ha fer la setmana anterior a l'inici de la festa.

L'ocupació de l'espai amb motiu de la fira d'atraccions de la Festa Major 2023 serà des del dia 31 d'agost fins el 3 de setembre, ambdós inclosos.

Calendari de muntatge i desmuntatge de les instal·lacions:

  • Inici del muntatge atraccions de gran format: dissabte 26 d'agost.
  • Inici del muntatge resta d'atraccions i casetes: dilluns 28 d'agost.
  • Inici del muntatge parades de venda: dimecres 30 d'agost.
  • Comprovació del muntatge i emissió del certificat corresponent: dimecres 30 d'agost.
  • Obertura de la fira al públic: del dijous 31 d'agost al diumenge 3 de setembre.
  • Últim dia de desmuntatge de totes les atraccions i casetes: dimarts 5 de setembre.
    Aquest calendari es podrà modificar per motius degudament justificats o per causa de força major, circumstància que s'haurà de comunicar als participants de la fira amb la major brevetat possible.
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
30 de juny de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat