Inici -> Informació pública -> Concursos i premis

Llicència parades Fira d'atraccions de l'Ascensió

Descripció

Autoritzacions d'ocupació de la via pública per a la fira d'atraccions dins la Fira i Festes de l'Ascensió d'aquesta ciutat, per a la instal·lació de parades de venda, establiments de restauració, casetes de jocs i tirs, aparells de fira amb moviment i altres instal·lacions similars relacionades amb la fira d'atraccions de l'Ascensió.

Aquestes autoritzacions s'atorgaran pel termini d'un any prorrogable d'any en any per tres anualitats més, amb un màxim total de 4 anys.

Qui ho pot sol·licitar?

Poden sol·licitar llicència totes les persones físiques o jurídiques que disposin de la documentació adequada i suficient que justifiqui la seva condició de firaires, atenent la documentació que es requereix a la clàusula XII.2 de les bases, i que estiguin al corrent de pagament de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Granollers.

Període de presentació
  • Pels exercicis 2024 a 2026, no hi haurà un nou procés de licitació.
  • L'autorització per a l'ocupació dels respectius espais i muntatges de les instal·lacions s'atorgarà de manera provisionals als titulars de les autoritzacions adjudicades l'any 2023 que presentin a l'Ajuntament, abans del dia 1 de maig de cada anualitat, la documentació prevista a la clàusula XII.2 per a la renovació.
Documentació a aportar
  • Formulari de sol·licitud degudament emplenat d'acord amb el model de l'Annex 1.
  • Acreditació de la personalitat del sol·licitant, mitjançant DNI, NIF o document que el substitueixi.
  • Quan el sol·licitant no actuï en nom propi o es tracti d'una societat o persona jurídica, a part del seu DNI haurà d'aportar l'escriptura de nomenament de càrrec social o bé el poder notarial per representar a la persona o entitat, i l'escriptura de constitució de la societat o entitat.
  • Declaració responsable signada per la persona sol·licitant d'acord amb el model  Annex 2.
  • Documentació acreditativa dels mèrits a valorar.
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    1. Anar a l'apartat "Altres rebuts i autoliquidacions" de la carpeta ciutadana.
    2. En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
      El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud.
      En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat.
    3. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
    4. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant al l'adreça de correu electrònic serveis@granollers.cat
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús al portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida.

Preu i forma de pagament

Les persones interessades que hagi resultat adjudicatàries d'una llicència hauran d'abonar les taxes segons les ordenances fiscals vigents: 

  • OF 2.15 Activitats Recreatives. Tarifa 1. Fires d'atraccions de les festes de l'Ascensió, per m2
  • OF 2.1. Activitats Recreatives.Epígraf 5.2. Serveis de Mobilitat, Via Pública i Serveis Municipals
Qui tramita la sol·licitud? Serveis i via pública
Observacions
  • La fira d'atraccions de l'Ascensió s'emplaça a la part sud del parc firal, entre el C/Londres, el Passeig Fluvial i el Camí de Can Bassa.
Tràmits relacionats
ENLLAÇOS D'INTERÈS
26 de febrer de 2024

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat