Inici -> Informació pública -> Subvencions, ajuts i beques

Justificació de les subvencions concedides a la contractació durant 8 mesos de persones desocupades, de l'any 2023

Descripció

Aquelles persones, físiques o jurídiques, que a la convocatòria de 2023 hagin obtingut subvenció, hauran de presentar la documentació sol·licitada per a la justificació.

Documentació a aportar

Termini de presentació de les justificacions:Una vegada transcorreguts els 8 primers mesos des de la data d'inici del contracte laboral subvencionat, la persona beneficiària disposa de 3 mesos per presentar la documentació següent:

1. Memòria de l'actuació justificativa del compliment de les condicions imposades a les bases, així com les activitats realitzades, els participants en cada activitat i els resultats obtinguts.
2. Memòria econòmica justificativa del cost de l'activitat amb el contingut establert a l'article 75.2 del RLGS, aprovat pel RD 887/2006, de 21 de juliol, que contindrà:

  • Compte justificatiu simplificat.
  • La relació de despeses per a la justificació simplificada, signada per la persona beneficiària de la subvenció, on es detallarà la relació de nòmines i quotes a la Seguretat Social, corresponents als 8 primers mesos consecutius de la contractació.
  • Informe de vida laboral de la persona contractada per al període comprès entre la data d'inici de la contractació i els següents 8 mesos, que acrediti que el contracte ha mantingut una jornada completa, durant els 8 primers mesos consecutius.
  • Certificat de l'entitat bancària que acrediti la titularitat del compte bancari de la persona beneficiària de la subvenció, només en cas que els pagaments de les despeses subvencionades (nòmines i seguretat social a càrrec de l'empresa) s'hagin realitzat des d'un compte bancari diferent del que es va comunicar a la sol·licitud de la subvenció.
  • Relació d'ingressos rebuts.
  • En cas de no haver donat el consentiment al moment de presentar la sol·licitud, certificat d'inexistència de deutes de la persona beneficiària de la subvenció amb:   

             la Tresoreria General de la Seguretat Social

              l'Agència Tributària

Les persones perceptores hauran de conservar els originals de totes les despeses justificades pel cas que siguin requerides per la corporació o empresa auditora en l'exercici de la funció de control financer.

Com es fa?

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari, adjuntar els documents requerits i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

En el cas que la persona beneficiària de la sol·licitud sigui una persona física, també es podrà presentar presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) del carrer Sant Josep, núm. 7, en horari d'obertura al públic.

Qui tramita la sol·licitud? Servei de Promoció Econòmica
ENLLAÇOS D'INTERÈS
30 d'octubre de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat