Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Certificat d'inscripció en el Registre de Parelles Estables de l'Ajuntament

Descripció

El Registre Municipal d'Unions Estables de Parella de l'Ajuntament de Granollers va estar en funcionament des del 22 de setembre de 1998 fins el 25 de febrer de 2020.

Des del 25 de febrer de 2020, data de dissolució del Registre, les persones que es vulguin inscriure com a parelles de fet poden adreçar-se al Registre de parelles estables de Catalunya, gestionat per la Generalitat de Catalunya.

No obstant això, les persones que es van inscriure en el Registre durant el seu període de vigència (del 22 de setembre de 1998 fins el 25 de febrer de 2020), poden sol.licitar certificats d'inscripció o de la baixa realitzada fins a la dissolució del registre esmentat.

Qui ho pot sol·licitar?

Els membres de la parella

Documentació a aportar

Sol·licitud general (instància) 

Com es fa?

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
  5. Anar a Altres rebuts i autoliquidacions de la carpeta ciutadana. En cas de no constar el rebut pendent de pagament se us generarà el més aviat possible i rebereu un correu electrònic avisant d'aquest fet
    Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
  6. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directa a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanar una paraula de pas d'un sol ús en el portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia, i pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit/dèbit.

Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Més informació

Les parelles que es van inscriure durant el període de vigència del registre, i vulguin sol·licitar la baixa, hauran de presentar una sol·licitud (instància genèrica), comunicant la finalització o extinció de la unió, i s'arxivarà juntament amb el seu expedient d'alta al registre. Podran demanar un certificat conforme ho han comunicat a l'Ajuntament.

ENLLAÇOS D'INTERÈS
2 de febrer de 2024

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat