Inici

Consulta, duplicats i pagament de rebuts

Descripció

Consultar, pagar o obtenir  duplicats de rebuts de tributs i preus públics de venciment periòdic i altres liquidacions de venciment singular.

Qui ho pot sol·licitar?

L'interessat o la persona representant.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar
Com es fa?

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar"
  2. Seleccionar la pestanya de rebuts pendents voluntària o executiva o rebuts pagats, segons el cas
  3. Des del llistat o des del detall del rebut:
  4. Per pagar el rebut amb targeta o banca electrònica cliqueu a l'icona "afegir a pagament" i el rebut quedarà a la cistella de pagar en espera d'accedir-hi per realitzar el pagament.
  5. Per obtenir la carta de pagament cliqueu a obtenir o generar la carta de pagament per pagar a les entitats bancàries que consten en el document.
  6. Per obtenir un duplicat d'un rebut a la pestanya corresponent cliqueu a obtenir o obtenir justificat de pagament.

    Tutorial per obtenir un duplicat d'un rebut o taxa per internet amb idCAT Mòbil

Presencialment:

  • En el període de pagament en voluntària a les entitats financeres que consten en document d'avís de pagament.
  • Si no es disposa de l'avís es pot obtenir a l'OAC presentant el document d'identitat o amb l'autorització del titular i còpia del document d'identitat.
  • Fora d'aquest termini cal dirigir-se al Servei de Recaptació, Carrer Sant Josep, 7, 1a planta, Telèfon 938426638
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Tràmits relacionats
ENLLAÇOS D'INTERÈS
14 de febrer de 2022

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari especial:

      25 de març de 2024: de 8.30 a 15 h
      26 de març de 2024: de 8.30 a 15 h
      27 de març de 2024: de 8.30 a 19 h
      28 de març de 2024: de 8.30 a 14 h

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat