Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Alta/baixa per rebre notificacions electròniques (Només persones físiques)

Descripció

Aquest tràmit serveix per rebre les notificacions que realitza l'Ajuntament de manera electrónica en lloc de paper. És un sistema ágil, fácil i més econòmic que li permet accedir ràpidament a les seves notificacions. Reberà un avis de notificació a través del correu electrònic i/o sms al mòbil.

Al donar-se d'alta, accepta que l'Ajuntament li notifiqui electrònicament els tràmits i comunicats que estigui en disposició de fer-ho. Per saber quins són aquests tràmits cliqueu aquí.

Aquest tràmit NO és per persones jurídiques (empreses, entitats, etc) ja que són obligades electròniques per llei i per tant ja reben les notificacions de manera electrónica. Aquests poden comunicar a l'Ajuntament les seves dades de contacte (mail i telèfon mòbil) mitjançant l'opció "Dades de contacte" de la Carpeta ciutadana.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona física

Requisits Disposar de certificat digital i/o correu electrònic i/o telèfon mòbil
Com es fa?

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar). Una vegada enviat, ja esteu donats d'alta/baixa.

Presencialment:

Presentar-se a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania identificant-vos amb un document d'identitat i una instancia degudament emplenada.

Important:

  • Quan tingui una notificació reberà un correu d'avís de notificació per mail o SMS. (Tingui en compte que aquest avís de notificació per correu electrònic i/o SMS només té efectes informatius, i la manca del mateix no impedeix que la notificació sigui vàlida a tots els efectes).
  • Podrà accedir a la notificació tant amb paraula de pas d'un sol ús (PIN) com amb certificat digital.
  • El termini legal per accedir a les notificacions electròniques és de 10 dies. Un cop passat el termini, es considerarà notificada. Tot i això, encara que hagi passat aquest termini, sempre podrá accedir a la notificació.
  • S'aconsella que si està pendent de rebre algúna notificació, entri periòdicament a les Notificacions electroniques de la Seu electrónica de l'Ajuntament de Granollers per comprovar si en te alguna.
  • Per a més informació podeu accedir al tutorial que hi ha al final del tràmit.
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
14 d'octubre de 2020

Telemático Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. Sant Josep, 7
    • Horari:

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h.
      Divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • Telèfon:

      010

      93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      Per fer un tràmit presencial cal demanar cita prèvia al 010.

    • oac@granollers.cat oac@granollers.cat

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat