Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Alta/baixa per rebre notificacions electròniques (Només persones físiques)

Descripció

Aquest tràmit serveix per rebre les notificacions que realitza l'Ajuntament de manera electrònica en lloc de paper. És un sistema àgil, fàcil i més econòmic que li permet accedir ràpidament a les seves notificacions. Rebrà un aviís de notificació a través del correu electrònic i/o SMS al mòbil.

Al donar-se d'alta, accepta que l'Ajuntament li notifiqui electrònicament els tràmits i comunicats que estigui en disposició de fer-ho. Per saber quins són aquests tràmits cliqueu aquí.

Aquest tràmit NO és per persones jurídiques (empreses, entitats, etc) ja que són obligades electròniques per llei i per tant ja reben les notificacions de manera electrÒnica. Aquests poden comunicar a l'Ajuntament les seves dades de contacte (correu electrònic i telèfon mòbil) mitjançant l'opció "Dades de contacte" de la Carpeta ciutadana.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona física

Requisits Disposar de certificat digital i/o correu electrònic i/o telèfon mòbil
Com es fa?

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar). Una vegada enviat, ja esteu donats d'alta/baixa.

Presencialment:

Presentar-se a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania identificant-vos amb un document d'identitat i una instancia degudament emplenada.

Important:

  • Quan tingui una notificació rebrà un correu d'avís de notificació per mail o SMS. (Tingui en compte que aquest avís de notificació per correu electrònic i/o SMS només té efectes informatius, i la manca del mateix no impedeix que la notificació sigui vàlida a tots els efectes).
  • Podrà accedir a la notificació tant amb paraula de pas d'un sol ús (PIN) com amb certificat digital.
  • El termini legal per accedir a les notificacions electròniques és de 10 dies. Un cop passat el termini, es considerarà notificada. Tot i això, encara que hagi passat aquest termini, sempre podrà accedir a la notificació.
  • S'aconsella que si està pendent de rebre alguna notificació, entri periòdicament a les Notificacions electroniques de la Seu electrònica de l'Ajuntament de Granollers per comprovar si en te alguna.
  • Per a més informació podeu accedir al tutorial que hi ha al final del tràmit.
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
2 de juny de 2023

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat