Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Certificat d'activitat econòmica

Descripció

Certificar si una activitat determinada en un amplaçament concret disposa de llicència municipal o d'habilitació per funcionar. Es pot sol·licitar:

- Sobre llicència/comunicació prèvia/declaració responsable.
- Sobre activitat entre unes dates concretes.
- Sobre no activitat.
- Sobre dades concretes d'una llicència.
- Altres

Qui ho pot sol·licitar?

El titular de l'activitat i les persones interessades en fer un traspàs de l'activitat amb l'autorització del titular.

Documentació a aportar
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail..
  4. Anar a l'apartat de "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta ciutadana
  5. Cliqueu a la icona de la lupa que trobareu a l'esquerra del rebut per realitzar el pagament:
    · En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
    · El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud,
    · En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat.
  6. El pagament es pot realitzar amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
  7. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directa a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanar una paraula de pas d'un sol ús en el portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
  8. Presencialment:

      Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit/dèbit.

Termini de tramitació El termini de tramitació és de 3 mesos
Preu i forma de pagament

OF 2.3 Taxa per la prestació dels serveis d'intervenció administrativa en l'activitat dels ciutadans a prèvia llicència, comunicació prèvia o declaració responsable i pels controls posteriors a l'inici de les activitats. Article 6. Quota tributària: p )Expedició de certificats relacionats amb l'habilitació d'activitats 31€

Ordenances fiscals

Sol·licitud d'autoliquidació de la taxa d'activitats

Qui tramita la sol·licitud? Activitats i instal·lacions
Més informació

Oficina de llicències d'activitats

Tràmits relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
1 de febrer de 2024

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat