Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

LLicència d'ocupació de via pública amb expenedors que estiguin situats a la via pública

Descripció

Obtenir la llicència per qualsevol tipus d'expenedor que estigui ocupant la vorera.

Qui ho pot sol·licitar?

El titular de l'activitat.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar
  • Sol·licitud llicència OVP amb expenedors situats a la via pública
  • El document d'identitat del titular o CIF de l'empresa amb còpia del document d'identitat del representant
  • L'alta declaració censal (mod 036) o últim rebut de mòduls
  • La llicència d'activitat o acreditació que s'ha formalitzat la comunicació prèvia per a l'exercici de l'activitat
  • La pòlissa de l'assegurança de responsabilitat civil de la parada i de l'ultim rebut o compromís a donar-se d'alta abans de l'inici de l'activitat
  • El certificat de formació de manipulador d'aliments
  • Acta inspecció o de la resolució de requeriment, si n'hi ha
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    1. Rebreu un correu electrònic, comunicant que ja disposa del rebut de la taxa d'ocupació a l'apartat de "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta ciutadana. En cas d'haver-hi un representant , també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat.
    2. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
    3. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant al l'adreça de correu electrònic servies@ajuntament.granollers.cat
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús al portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida.

Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Més informació

El servei valora la sol.licitud i fa una liquidació per pagar l'exercici en curs i via resolució s'inclou en el padró dels exercicis següents.

En cas de valoració negativa es notifica la desestimació.

Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
30 d'octubre de 2020

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat