Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Queixes per plagues

Descripció

Denunciar/posar en coneixement de l'Ajuntament la presència d'una plaga (rates, ratolins, paneroles, insectes, etc.) que afecten la via publica, un establiment o habitatges.

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona afectada

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar
  • Sol·licitud general (instància)
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Més informació
  • Si la plaga afecta la via pública (per exemple, presència de rates al carrer) el problema es comunica per qualsevol mitjà a l'OAC. El Servei de Salut Pública, després de fer les comprovacions que siguin necessàries, encarrega a una empresa especialitzada el seu control.
  • Si la plaga afecta un establiment (especialment si és alimentari), el problema s'ha de comunicar per instància. El Servei de Salut Pública, després de fer les comprovacions necessàries, requereix al titular o encarregat de l'establiment que prengui les mesures necessàries per erradicar el problema.
  • Si la plaga afecta un habitatge o una comunitat de veïns, es pot comunicar per qualsevol mitjà. En aquest cas, són els propis veïns els qui han de posar els mitjans necessaris per erradicar la plaga. El servei de Salut Pública dóna les recomanacions de com fer-ho i, si és necessari, pot fer una avaluació del grau d'infestació.
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
24 de novembre de 2020

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat