Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Duplicat targeta mercat

Descripció

Duplicat targeta mercat

Qui ho pot sol·licitar?

Les persones titulars de la targeta

Documentació a aportar
  • Sol.licitud general (instància)
  • Fotografia del/de la titular parada
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    Anar a l'apartat de "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta ciutadana. En cas de no constar el rebut pendent de pagament el rebrà per correu electrònic el més aviat possible.
  5. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.

Presencialment:

  1. Presentar la sol.licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida indicant el número de parada i pagar la taxa corresponent.
  2. S'entrega el duplicat de la targeta a la parada
Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents.
Qui tramita la sol·licitud? Serveis i via pública
Més informació

S'ha d'indicar el número de la parada. El duplicat s'entrega a la parada del mercat en dues setmanes, de l'ajuntament s'envia al gremi i el gremi lliura la targeta al titular de la parada.

DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
26 de gener de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat