Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Informe previ amb la quota a pagar de plusvàlua (IIVT) per traspassar una finca

Descripció

Sol·licitar informació prèvia a la venda d'una finca a efectes de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana subjecte a variació per modificació en les dades d'ubicació, superfície, dates de transmissió, variació del valor del sól o d'altres.

Qui ho pot sol·licitar?

La persona titular de l'immoble

Documentació a aportar

Sol·licitud general (instància)

Al a sol·licitud cal indicar:

  • Referència cadastral (per a cada immoble transmès)
  • Adreça tributària
  • Data d'adquisició
  • Data de transmissió
  • Valor de sòl (euros)
  • Percentatge titularitat transmès
  • Valor d'adquisició del percentatge transmès (euros)
  • Valor de transmissió del percentatge transmès (euros)
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar"
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail
  4. Pagament de la taxa: Anar a l'apartat de "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta ciutadana.
    1. En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
    2. El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud,
    3. En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat.
    El pagament es pot realitzar amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document
  5. Notificacions:
  6. 1.Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2.Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3.També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit/dèbit

Preu i forma de pagament Taxa segons les ordenances fiscals vigents.
Qui tramita la sol·licitud? Servei de Gestió Tributària
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
25 d'abril de 2024

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat