Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Informe de valoració per situacions d'emergència en l'àmbit de l'habitatge i pobresa energètica

Descripció D'acord amb l'article 6.4 de la Llei 24/2015, de 29 de juliol aprovada pel Parlament de Catalunya, de mesures urgents per fer front a l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica, les empreses subministradores han de sol·licitar, prèviament a realitzar un tall de subministrament per impagament, un informe a Serveis Socials per valorar si la seva situació és susceptible de beneficiar-se dels possibles ajuts per no generar deute i poder garantir-ne el subministrament.
Qui ho pot sol·licitar? Qualsevol companyia subministradora d'energia amb clients a Granollers. Aquests clients són persones susceptibles de trobar-se en situació de risc d'exclusió residencial, que han donat prèviament el seu consentiment a l'emissió d'aquest informe per Serveis Socials.
Requisits

a) Identificació de la companyia subministradora d'energia.

b) Concreció de la informació que se sol·licita, adjuntant enviament mensual d'un llistat en format Excel o Calc amb les dades identificatives dels clients afectats per impagament per part de la companyia subministradora d'energia, per tal que Serveis Socials pugui donar resposta en relació a les possibles situació de risc d'exclusió residencial determinades per l'article 5.10 de l' esmentada Llei 24/2015.

c) Adreça de contacte, preferentment electrònica, a efectes de comunicacions.

d) Comunicar de forma detallada la modalitat en que vol rebre la informació sol·licitada.

Com es fa? Les companyies subministradores entre d'altres, estan obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics per efectuar qualsevol tràmit en un procediment administratiu, d'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.
Normativa

· Llei 24/2015 de, de 29 de juliol, del Parlament de Catalunya.

· Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les Administracions Públiques.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
9 de febrer de 2021

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat