Inici -> Oficina virtual -> Carpeta de l'entitat
Des d'aquí podeu iniciar tràmits administratius. Cal tenir en compte que alguns tràmits i gestions es poden fer només si es disposa de certificat digital. Si encara no en tens pots sol·licitar-lo fent clic aquí
Presentació de la memòria de les activitats realitzades així com la justificació de la subvenció rebuda.
Notificar el nomenament d'un representant legal d'una entitat o Associació per tal de realitzar tràmits de forma telemàtica a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Granollers
La inscripció en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes, obliga a les entitats i associacions registrades a notificar a l'Ajuntament, durant el mes de gener de cada any, les modificacions produïdes en les dades registrals. Aixi com a notificar qualsevol modificació posterior, dins del mes següent al que s'hagi produït l'esmentada variació.
Les entitats i associacions inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes, estan obligades a notificar a l'Ajuntament qualsevol modificació que es produeixi en les dades registrades, mitjançant la presentació de la sol·licitud de modificació al Registre General, dins del mes següent al que s'hagi produït l'esmentada variació.
Podran ser donades de baixa al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes les entitats i associacions que es dissolguin i les que ho sol·licitin de forma expressa.
Facilitar informació sobre l'ús de les instal·lacions esportives municipals a entitats no federades i fer-ne la reserva.
Sol·licitud per obtenir l'autorització per ocupació d'espais públics de la ciutat per realització de qualsevol tipus d'activitat cultural, esportiva, cívica, publicitària, comercial o similar de les entitats i associacions. Festes, diades, activitats lúdiques, campanyes, etc.
Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada
6.
08401
Granollers
(Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat