Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Llicència ús comú especial domini públic durant la Festa Major. Concurs establiments permanents 2023

Descripció

Llicència per ocupació de la via pública dels establiments ubicats de forma permanent en els espais festius durant la Festa Major de Granollers.

Qui ho pot sol·licitar?

Les persones físiques, les persones jurídiques i les entitats sense personalitat jurídica amb plena capacitat d'obrar que siguin titulars de les llicències d'activitat o comunicacions prèvies corresponents als establiments ubicats als indrets indicats a la base 3 inclòs en aquest annex.

  • Plaça de la Porxada (Plànol núm. 1)
  • Plaça Pau Casals (Plànol núm. 5)
  • Plaça Josep Barangé (Plànol núm. 4)

Plànols dels espais on s'autoritzaran les llicències

Període de presentació Del 26 de juny al 7 de juliol
Documentació a aportar
  • El DNI o CIF de la persona i/o empresa sol·licitant.
  • Sol·licitud per a la concessió de llicència d'ús dels establiments PERMANENTS. (Caldrà 1 sol·licitud per a cada espai al que es vol optar).
  • Fitxa descriptiva de l'activitat de l'ocupació del domini públic de conformitat amb el model que es trobarà disponible a la seu electrònica de l'Ajuntament  
  • Declaració responsable, segons el model Annex II
    * No estar afectada per cap de les prohibicions de contractar especificades a l'art. 71 de la Llei de Contractes del Sector Públic.
    * Estar al corrent de les obligacions tributàries, de Seguretat Social i dels impostos municipals.
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    1. Anar a l'apartat Altres rebuts i autoliquidacions de la carpeta ciutadana. En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
      El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud,
      En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat
    2. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
    3. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant al l'adreça de correu electrònic servies@granollers.cat
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús al portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida.

Preu i forma de pagament Taxa per a l'ocupació del domini públic amb activitats recreatives a la Festa Major prevista a l'Ordenança Fiscal 2.14, epígraf 4., abans de l'adjudicació definitiva.
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Observacions

  • S'informarà telefònicament de les condicions, espais disponibles i preus per obtenir la llicència.

  • Cal trucar al servei de Via Pública al telèfon 93 842 67 01 o al servei de Cultura al telèfon 93 842 66 81
Tràmits relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
30 de juny de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat