Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Certificat de població en àrees bàsiques de salut (tràmit per farmàcies)

Descripció

Documentació per obrir una farmàcia, estudis universitaris, etc.

Qui ho pot sol·licitar?

L'interessat

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

PER INTERNET

1. Autoliquidació de la Taxa

  1. Accedir a la Carpeta Ciutadana
  2. Anar al menú: Els meus rebuts i multes > Altres rebuts i autoliquidacions
  3. Identificar-se utilitzant el Certificat Digital o mitjançant el sistema VÀLid.
  4. Prémer el botó: Crear nova liquidació
  5. Seleccionar: Taxa per expedició de documents
  6. Triar el tipus: Certificats d'actes administratius
  7. Seleccionar el tipus de taxa del llistat i fer clic a "Validar l'import"
  8. Escollir si es farà la liquidació en nom propi o en representació.
  9. Revisar les dades i premeu "Crear autoliquidació" per a confirmar.
  10. Clic a "Pagar ara" per fer el pagament amb targeta. Si es vol altres mètodes de pagament es pot obtenir la carta de pagament tradicional amb el botó corresponent.
  11. Un cop realitzat el pagament s'obté el rebut que caldrà d'adjuntar a la sol·licitud. També es pot consultar el rebut a l'apartat "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta Ciutadana.

2. Presentar la sol·licitud

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Adjuntar el justificant de pagament de la sol·licitud
  4. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.

3.  Notificació:

  1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directa a la seva notificació.
  2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanar una paraula de pas d'un sol ús en el portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

PRESENCIALMENT:

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia, i pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit/dèbit.

Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
28 de gener de 2022

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat