Inici

Al·legacions a una multa de la policia local o de zona blava

Descripció

Tràmit pel qual el denunciat presenta al·legacions contra les denúncies en matèria de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària i de la zona blava.

Termini de presentació: Per denúncies de trànsit/ zona blava disposa de 20 dies naturals ( de dilluns a diumenge) des de que rep la notificació de denúncia al domicili o des de és entregada en mà).

Qui ho pot sol·licitar?

La persona denunciada

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Requisits
Documentació a aportar
  • Al·legacions multa
  • Documentació adient que acrediti les al·legacions del recurrent
  • Com es fa?

    Des de  l'1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

    Per internet

    1. Clicar a "tramitar".
    2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
    3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
    4. Notificacions:
      1. Si és una persona física: En el moment d'emplenar la sol·licitud teniu l'opció d'escollir si voleu la notificació electrònica o en paper. També ho podeu fer a través del tràmit : Alta/baixa per rebre notificacions electròniques (Només persones físiques)
      2. Si és una persona jurídica: Per imperatiu legal les notificacions adreçades a persones jurídiques o als seus representants només serà possible la notificació electrònica pels procediments que apareixen en aquesta llista
      3. Per comunicar les dades d'un representant podeu anar al tràmit: Notificar les dades del representant legal d'una persona jurídica per tramitar i consultar dades electrònicament amb l'Ajuntament
      4. Caldrà informar un correu electrònic que es guardarà a les vostres dades de contacte com a bústia de correu d'avís de notificació electrònica, als efectes de les notificacions que pugueu rebre tant com a representant com en interès propi. Aquest avís només té efectes informtius
      5. En el correu d'avís hi trobarà l'enllaç directe a la seva notificació. Pot accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús.
      6. També es pot accedir a totes les notificacions rebudes (antigues i noves) a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
      7. Preguntes freqüents sobre la notificació electrònica a:  e-NOTUM  Ciutadania - FAQ's
    5. Tutorial per presentar al·legacions a una sanció o multa per internet amb idCATMòbil

    Presencialment:

      Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia.

    Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
    Continguts relacionats
    DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
    ENLLAÇOS D'INTERÈS
    27 de març de 2024

    Telematico Con certificado1 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Autofirma)

    Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

    Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

    Presencial5 Presencial

    • Oficina d'Atenció a la Ciutadania. Cita Prèvia
      • C. de Sant Josep, 7
      • Horari:

        Horari d'atenció sense cita prèvia:
        De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

        Horari d'atenció amb cita prèvia:
        De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

        Demanar cita prèvia

        Horari d'estiu:
        De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

      • Telèfon:

        010

        93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      •  <p>oac@granollers.cat</p>

        oac@granollers.cat


    Ajuntament de Granollers
    Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
    93 842 66 10 - 010
    oac@granollers.cat