Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Permís per ocupar la via pública amb material d'obres (dies/setmanes)

Descripció

Llicències d'ús privatiu de la via pública per ocupar-la amb material d'obra.

Qui ho pot sol·licitar?

El titular de la llicència d'obres o l'empresa constructora

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar

Presencialment (no obligats electrònics):

  • Comunicació d'ocupació de via pública
  • Condicions de la llicència d'ocupació de la via pública amb sacs i contenidors

Tramitació electrònica:

  • Plànol acotat de l'ocupació
Com es fa?

Cal sol·licitar el permís amb un mínim de 48h d'antelació, en dies laborables, no inclou els caps de setmana ni festius tot i que es recomana fer-ho amb més anticipació. L'ocupació no implica la retirada dels vehicles qui hi puguin estar estacionats. Per tal que el servei de grua municipal retiri els vehicles, caldrà haver demanat prèviament la presència policial.
Si s'ha demanat cal que estigui senyalitzada amb 4 dies d'antelació, tot i que es recomana que en siguin 7, de manera que cal fer la sol·licitud anticipadament per assegurar la senyalització dins d'aquest termini. Una vegada senyalitzat cal trucar a la Policia Local (Telèfon 938426692) perquè vagin a aixecar acta dels vehicles estacionats.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Esperar la confirmació per correu electrònic que el permís s'ha autoritzat. En el mail es rep informació del rebut generat així com el document per posar en les senyals si és necessari. No es pot realitzar l'ocupació si no s s'ha rebut la confirmació per correu electrònic
  5. Pagament de la Taxa:
    1. Anar a Altres rebuts i autoliquidacions de la carpeta ciutadana. En cas de no constar el rebut pendent de pagament se us generarà el més aviat possible i rebereu un correu electrònic avisant d'aquest fet
    2. Fer el pagament de la taxa  amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.

Presencialment:

  1. Presentar la sol·licitud amb la documentació requerida a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit/dèbit. 
  2. En cas que l'ocupació es sol·liciti a l'illa de vianants, caldrà esperar l'autorització del servei corresponent
Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
23 de novembre de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat