Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits
| Descripció | Obtenir la targeta d'usuari de la deixalleria per tenir una bonificació de la taxa d'escombraires d'habitatges de Granollers La bonificació s'aplica en la taxa de recollida i tractament d'escombraries d'habitatges particulars, per haver utilitzat la deixalleria 5 o més vegades a l'any i pels següents usos:
La tarifa de la taxa d'escombraries quedarà reduïda en els percentatges següents:
Cal presentar la targeta d'usuari de la deixalleria cada vegada que se'n faci ús per alguns dels casos que donen dret a la bonificació. La targeta no caduca. El període per comptar els usos és de 1 de gener fins el 31 de desembre. La bonificació s'aplicarà en el rebut de l'any següent. |
| Qui ho pot sol·licitar? | Qualsevol persona |
| Com es fa? | Per internet:
Presencialment:
|
| Qui tramita la sol·licitud? | Ajuntament |
| Tràmits relacionats |
Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Autofirma)
Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)
Tramitació sense certificat
PresencialHorari d'atenció amb cita prèvia:
De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres i vigílies de festius de 9 a 14 h.
Horari d'atenció sense cita prèvia:
De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres i vigílies de festius de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.
Horari d'estiu:
De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres i vigílies de festius, de 9 a 14 h.
010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)
De dil. a dij., de 9 a 19h i div. i vigílies de festius, de 9 a 14h
Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dil. a dij., de 9 a 15h; i div. i vigílies de festius, de 9 a 14h
oac@granollers.cat
Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada
6.
08401
Granollers
(Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat