Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Sol·licitud de retirada d'arbrat

Descripció

Petició de retirada d'arbres a la via pública pels següents casos :

  • Obertura de Guals
  • Obres d'edificació i urbanització
Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol persona interessada.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar
  • Sol·licitud general (instància)
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    Anar a l'apartat de "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta ciutadana
    · En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
    · El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud,
    · En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat.
  5. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
  6. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant al l'adreça de correu electrònic mediambientespaisverds@ajuntament.granollers.cat
  7. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
  8. Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.

Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Més informació
  • Un tècni municipal fa l'informe pertinent que pot ser faborable o desfavorable.
  • Si és favorable, es fa resolució de liquidació del valor i es comunica a l'interessat.
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
10 de novembre de 2020

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat