Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Calcular la plusvàlua a pagar per traspassar una finca

Descripció

Sol·licitar informació prèvia a la venda d'una finca a efectes de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana subjecte a variació per modificació en les dades d'ubicació, superfície, dates de transmissió, variació del valor del sól o d'altres.

Qui ho pot sol·licitar?

El titular de la finca urbana

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar
  • Sol·licitud d'informació prèvia a efectes de Plus Vàlua
  • El rebut de l'IBIU
Com es fa? Es pot obtenir un càcul previ accedint directament sobre l'enllaç "Tramitar" de l'icona que trobareu a la vostra dreta

En cas de sol·licitar un informe escrit caldrà:

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".

Presencialment:

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà i pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit/dèbit

Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
28 de novembre de 2016

Telemático Sin certificado Tramitació sense certificat

Presencial Presencial

  • Oficina d'atenció al ciutadà
    • C. Sant Josep, 7
    • Horari:

      Dilluns-Dijous 8:30 a 19h.
      Divendres 8.30 a 14h.

      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, 8.30 a 15h; i divendres, de 8.30 a 14h.

      De 13 a 16h. els temps d'espera acostumen a ser baixos.

    • Telèfon:

      010 trucant des de Granollers

      93 842 66 10

    • Fax: 93 842 66 99
    • oac@ajuntament.granollers.cat

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@ajuntament.granollers.cat