Inici -> Informació pública -> Convocatòries de selecció

Presentar-se a oposicions i proves d'accés per treballar a l'Ajuntament

Descripció

Presentació de sol·licitud i la documentació per accedir als llocs de treball ofertats per l'Ajuntament.

Qui ho pot sol·licitar?

Les persones que compleixin els requisits indicats a les bases de la convocatòria.

Com es fa?

Les persones aspirants a places de nivell A1, A2, B, C1 i C2 (en aquest darrer cas només personal auxiliar administratiu i del cos de la policia local) estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

Cal haver realitzat l'autoliquidació de la taxa abans de la publicació de la llista definitiva d'aspirants al procés selectiu.

Cal registrar el currículum i la documentació en l'aplicació web disponible en la pàgina  Treballa a l'Ajuntament / Oferta d'ocupació pública a l'apartat de "CURRÍCULUM Registra les teves dades"

Per presentar la sol·licitud:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail

Autoliquidació de la Taxa:

  1. Accedir a la Carpeta Ciutadana
  2. Anar al menú: Els meus rebuts i multes > Altres rebuts i autoliquidacions
  3. Identificar-se utilitzant el Certificat Digital o Idcat Mòbil o Cl@ve.
  4. Prémer el botó: Crear nova liquidació
  5. Triar el tipus: Drets d'examen.
  6. Seleccionar el tipus de taxa del llistat i fer clic a "Validar l'import"
  7. Escollir si es farà la liquidació en nom propi o en representació
  8. Revisar les dades i premeu "Crear autoliquidació" per a confirmar.
  9. Clic a "Pagar ara" per fer el pagament amb targeta. Si es vol altres mètodes de pagament es pot obtenir la carta de pagament tradicional amb el botó corresponent.
  10. Un cop realitzat el pagament s'obté el rebut que caldrà d'adjuntar al tràmit corresponent. També es pot consultar el rebut a l'apartat "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta Ciutadana.

Registrar currículum i documentació:

  1. Anar a Treballa a l'Ajuntament / Oferta d'ocupació pública a l'apartat de "CURRÍCULUM Registra les teves dades"
  2. Identificar-se utilitzant el Certificat Digital o Idcat Mòbil o Cl@ve.
  3. Afegir els documents requerits i tota la documentació que es vulgui valorar. Podeu veure un videotutorial que explica com fer-ho. Cliqueu aquí
  4. El/la guanyador/a de les proves haurà d'acreditar posteriorment que els documents aportats són còpia de l'original.

Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds s'exposarà al tauler d'edictes electrònic de l'Ajuntament de Granollers, en el termini màxim d'un mes, l'anunci pel qual es fa pública la llista de persones admeses i excloses, amb indicació si la persona aspirant està exempta de fer la prova de llengua catalana.

Més informació sobre el certificat digital i la tramitació electrònica

Preu i forma de pagament Segons ordenances fiscals vigents
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Observacions Bonificació del 100 per cent de les tarifes per drets d'examen per als subjectes passius que acreditin la seva situació legal d'atur, mitjançant la presentació d'un certificat emès per l'OTG en el període de, com a màxim, un mes previ a la data de presentació de la documentació.
ENLLAÇOS D'INTERÈS
12 de gener de 2024

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat