Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Recurs de reposició a una resolució sancionadora

Descripció

Tràmit pel qual s'interposa recurs contra una resolució administrativa sancionadora que imposa una multa.

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada en el procediment

Requisits
Documentació a aportar  
  • Formulari de recurs de reposició a una sanció degudament complimentat
Com es fa?

Des de  l'1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificacions:
    1. Si és una persona física: En el moment d'emplenar la sol·licitud teniu l'opció d'escollir si voleu la notificació electrònica o en paper. També ho podeu fer a través del tràmit : Alta/baixa per rebre notificacions electròniques (Només persones físiques)
    2. Si és una persona jurídica: Per imperatiu legal les notificacions adreçades a persones jurídiques o als seus representants només serà possible la notificació electrònica pels procediments que apareixen en aquesta llista
    3. Per comunicar les dades d'un representant podeu anar al tràmit: Notificar les dades del representant legal d'una persona jurídica per tramitar i consultar dades electrònicament amb l'Ajuntament
    4. Caldrà informar un correu electrònic que es guardarà a les vostres dades de contacte com a bústia de correu d'avís de notificació electrònica, als efectes de les notificacions que pugueu rebre tant com a representant com en interès propi. Aquest avís només té efectes informatius
    5. En el correu d'avís hi trobarà l'enllaç directe a la seva notificació. Pot accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús.
    6. També es pot accedir a totes les notificacions rebudes (antigues i noves) a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
    7. Preguntes freqüents sobre la notificació electrònica a:  e-NOTUM  Ciutadania - FAQ's
  5. Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb cita prèvia.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
28 de març de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat