Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Sol·licitud de l'autoliquidació de la taxa d'activitats

Descripció

Sol·licitud de l'autoliquidació de la taxa per a la prestació integral de l'administració municipal en activitats i instal.lacions (taxa d'obertures) segons l'ordenança fiscal 2.3

Generar el document per realitzar el pagament de la taxa i obtenir el justificant que cal adjuntar en el tràmit d'obertura de l'activitat.

Qui ho pot sol·licitar?

La persona física o jurídica que vol exercir una activitat

Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "Tramitar"
  2. Identificar-se utilitzant el Certificat Digital o mitjançant el sistema VÀLid.
  3. Des de l'apartat "Altres rebuts i autoliquidacions" fer clic al botó "Crear nova liquidació"
  4. Triar "Taxa d'activitats"
  5. Escollir si es farà la liquidació en nom propi o en representació.
  6. Emplenar les dades del formulari amb l'adreça de l'activitat.
  7. Seleccionar el tipus de taxa del llistat i fer clic a "Validar l'import"
  8. Revisar les dades i prémer "Crear autoliquidació" per a confirmar.
  9. Clic a "Pagar ara" per fer el pagament amb targeta. Si voleu altres mètodes de pagament podeu obtenir la carta de pagament amb el botó corresponent.
  10. Un cop realitzat el pagament s'obté el rebut que cal adjuntar al tràmit d'Activitats corresponent. També es podrà consultar a l'apartat "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta Ciutadana.

Presencialment:

A l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania en el moment de presentar la sol·licitud d'obertura s'ha pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit o de dèbit.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Tràmits relacionats
28 de març de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat