Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Transmissió del titular de la llicència d'una parada dels mercats setmanals de Granollers a un familiar de 1r o 2n grau

Descripció

Transmissió de la titularitat d'una llicència per a la venda en els mercats setmanals de Granollers a un familiar de 1r o 2n grau (Pares, fills, germans o parella)

Mercat del dijous
Mercat de Can Bassa
Mercat del dissabte (Pl de la Corona)

Qui ho pot sol·licitar?

El titular de la llicència

Requisits

No es pot canviar l'article de venda de la parada.

Cal estar al corrent de pagament de la taxa del mercat.

En cas de transmissió a familiars de 2n grau cal liquidar la taxa corresponent.

Documentació a aportar
  • Documentació que cal portar del titular de la llicència que es vol traspassar.
    • Sol.licitud transmissió titular parada mercats setmanals familiar 1r o 2n grau
    • Document d'identitat.
    • Targeta d'identificació de la parada.
    • Baixa de l'IAE.
    • Baixa dels autònoms o justificant per la qual no es dona de baixa.
    • Rebut pagat de la taxa del mercat setmanal.
    • Justificant del pagament de la taxa de transmissió, en cas de familiars de 2n grau.
  • Documentació del nou titular que es proposa.
    • Document d'identitat.
    • Alta de l'IAE o última liquidació de mòduls.
    • Alta a la Seguretat Social o últim rebut d'autònoms.
    • Assegurança de Responsabilitat Civil.
    • 2 fotografies.
    • Documentació acreditativa del parentiu,: llibre de família, partida de naixement, etc.
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    1. Anar a l'apartat de "Altres rebuts i autoliquidacions" de la Carpeta ciutadana
      · En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
      · El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud,
      · En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat
    2. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
    3. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant d'haver pagat al l'adreça de correu electrònic serveis@granollers.cat
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

Presentar la sol·licitud amb la documentació requerida a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania i pagar la taxa corresponent amb targeta de crèdit/dèbit

Preu i forma de pagament
  • Segons ordenances fiscals vigents. OF. 2.1 epígraf 5.2
  • Exempció de la taxa: El cònjuge i els parents de 1r grau de consanguinitat (pares, mares i fills).
  • La taxa es liquidarà a nom de la persona que vol transmetre la parada.
Qui tramita la sol·licitud? Serveis i via pública
Més informació
  • En la sol·licitud s'ha d'indicar el número de la parada i l'article a vendre, així com el nom, cognoms, document d'identitat, adreça postal, i telèfon mòbil de contacte de la persona a la qual es vol transmetre la llicència.
Tràmits relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
26 de gener de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat