Descripció |
L'objecte d'aquesta subvenció és cofinançar actuacions de producció, transformació, o comercialització de "Productes de Palou" i promoure els "Productes de Palou" i el vi amb Denominació d'Origen Alella. |
Qui ho pot sol·licitar? |
Es pot presentar a aquesta convocatòria qualsevol persona física o jurídica, de naturalesa privada, que compleixi els requisits generals que es relacionen a l'apartat 4 de les bases |
Requisits |
Requisits generals: - Estar donada d'alta com a activitat a l'Agència Tributària i Seguretat Social en el moment de presentar la sol·licitud o en el moment de justificar la subvenció, en el cas que, per la naturalesa o l'activitat de la persona física o jurídica, hi estigui obligada.
- En els darrers 3 anys no haver tingut concedits ajuts de mínimis que, sumats a l'import sol·licitat, superin els 15.000,00 € en el cas d'activitats de producció, i els 200.000,00 € en el cas d'activitats de transformació.
- No estar afectada per cap de les prohibicions contingudes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
- No tenir deutes amb l'Ajuntament, amb l'Agència Tributària, ni amb la Tresoreria General de la Seguretat Social, en el moment de rebre qualsevol dels pagaments de l'ajut que eventualment s'atorgui.
- Ser titular d'un compte bancari on fer el pagament de la subvenció.
En el cas d'activitats de producció o transformació de producte alimentari, a més, caldrà complir els següents requisits: - Estar adherida a la marca "Productes de Palou" en el moment de presentar la sol·licitud o en el moment de justificar la subvenció.
- Utilitzar la imatge gràfica de la marca "Productes de Palou" en l'etiquetatge, l'embalatge o la identificació fins a consumidor final de, com a mínim, un producte.
En el cas d'entitats, caldrà tenir les dades actualitzades al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes. |
Període de presentació |
Del 17 de juny al 18 de juliol de 2022 |
Documentació a aportar |
Documentació general en totes les sol·licituds: - Formulari de sol·licitud d'aquesta convocatòria de subvencions degudament omplert i signat. En el cas d'activitats existents, la persona sol·licitant ha de ser la titular de l'activitat.
- Declaració responsable de compliment de tots els requisits que marca la normativa, que també estarà disponible a la Seu Electrònica.
- En el cas de persones físiques, DNI de la persona beneficiària de la subvenció si la sol·licitud NO es presenta amb certificat digital.
- En el cas de persones jurídiques, l'acreditació del NIF i la constitució de la societat queda verificada amb la presentació de la sol·licitud, que s'ha de fer obligatòriament amb certificat digital.
- En el cas de concórrer en representació d'una persona física o jurídica, s'haurà d'aportar el corresponent document d'autorització signat per les dues persones.
- Per a titulars d'activitats existents que, per la naturalesa o activitat, estiguin obligades, còpia de l'alta de l'activitat econòmica a l'Agència Tributària i a la Seguretat Social.
Certificat, mitjançant el model normalitzat de l'Ajuntament o l'equivalent expedit per l'entitat bancària, que acrediti la titularitat del compte bancari de la persona beneficiària de la subvenció, en el què serà ingressat l'import de la subvenció. - Memòria descriptiva de la o les actuacions per les quals es sol·licita l'ajut indicant, com a mínim:
o Objectiu del projecte. o Descripció de les actuacions previstes o Pressupost detallat de les despeses previstes o Termini d'execució o Import sol·licitat
Per a sol·licituds de subvenció d'imports NO superiors a 3.000,00 €: - Declaració responsable sobre obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, marcant amb una X l'opció que indica que la persona és beneficiària d'una subvenció d'import no superior a 3.000,00 €.
Per a sol·licituds de subvenció d'imports superiors a 3.000,00 €: - Certificat d'inexistència de deutes amb la Tresoreria General de la Seguretat Social, i certificat d'inexistència de deutes amb l'Agència Tributària de la persona, física o jurídica, beneficiària de la subvenció.
- La persona sol·licitant podrà autoritzar de forma expressa l'Ajuntament per a la consulta d'aquestes dades en substitució de la presentació del corresponent certificat. En cas que no estigui obligada, caldrà presentar la corresponent declaració responsable segons el model disponible a la Seu Electrònica.
|
Com es fa? |
A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament. Per internet: - Clicar a "tramitar".
- Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
- Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
- Notificació:
- Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
- Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
- També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
Presencialment: Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida prèvia petició de cita prèvia al telèfon 010 o 938426610 |
Qui tramita la sol·licitud? |
Servei de Promoció Econòmica |
Més informació |
Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el servei d'empresa i emprenedoria de Granollers Mercat: Telèfon 93 861 47 83 o bé a l'adreça de correu productesdepalou@granollers.cat. |