Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Llicència ús comú especial domini públic durant la Festa Major. Concurs establiments no permanents 2023

Descripció

Llicències per a la instal·lació de barres de venda de begudes i entrepans, així com parades de productes alimentaris durant la Festa Major.

Plànol dels espais on s'autoritzaran les llicències

Qui ho pot sol·licitar?

Podran optar al concurs les persones físiques, les persones jurídiques i les entitats sense personalitat jurídica amb plena capacitat d'obrar.

Requisits
  • No incorre en cap de les prohibicions de contractar amb l'administració pública.
  • Estar donades d'alta a l'epígraf o epígrafs corresponents a l'IAE. 
  • Estar donades d'alta a la Seguretat Social, així com els treballadors que tinguessin contractats. 
  • Estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries estatals, de l'Ajuntament de Granollers i de la Seguretat Social. 
  • Disposar d'una pòlissa d'assegurança que cobreixi els riscos derivats de l'ocupació del domini públic
Període de presentació del 26 de juny al 7 de juliol
Documentació a aportar

Cal presentar una sol·licitud per cada espai al que es vol optar acompanyada de la documentació següent:

Documentació Administrativa:

  • Sol·licitud per a la concessió de llicències d'ús comú especial del domini públic municipal durant la Festa Major. Establiments no permanents
  • DNI o CIF de la persona o entitat sol·licitant.
  • Alta de la Declaració Censal (Model 036) de l'activitat a desenvolupar.
  • Últim rebut del pagament dels autònoms.
  • Justificant vigent de formació de manipuladors d'aliments, de les persones que treballin a les barres.
  • Justificant de la subscripció d'una pòlissa d'assegurança que cobreixi els riscos derivats de l'ocupació del domini públic per import de 150.300,00 €.
  • Declaració responsable del sol·licitant d'acord amb el model de l'annex III. (segons article 60 del TRLSCP)

Proposta tècnica:

  • Fitxa descriptiva de l'activitat segons el model normalitzat.
  • Documents que acreditin les circumstàncies a tenir en compte en la valoració.
  • Tota aquella documentació que el sol·licitant consideri necessari incloure.
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    1. Anar a l'apartat Altres rebuts i autoliquidacions de la carpeta ciutadana. En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
    El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud,
    En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat
    2. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
    3. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant al l'adreça de correu electrònic servies@granollers.cat
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús al portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida.

Preu i forma de pagament Segons taxa per a l'ocupació del domini públic amb activitats recreatives a la Festa Major prevista a l'Ordenança Fiscal 2.14, epígraf 4.
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Observacions

  •  S'informarà telefònicament de les condicions, espais disponibles i preus per obtenir la llicència.

  •  Cal trucar al servei de Via Pública al telèfon 93 842 67 01 o al servei de Cultura al telèfon 93 842 66 81

Tràmits relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
30 de juny de 2023

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat