Inici -> Informació pública -> Concursos i premis

Llicència ús comú especial domini públic durant la Festa Major. Concurs establiments no permanents 2024

Descripció

Llicències per a la instal·lació de barres de venda de begudes i entrepans, així com parades de productes alimentaris durant la Festa Major.

Qui ho pot sol·licitar?

Podran optar al concurs les persones físiques, les persones jurídiques i les entitats sense personalitat jurídica amb plena capacitat d'obrar.

Requisits
  • No incorre en cap de les prohibicions de contractar amb l'administració pública.
  • Estar donades d'alta a l'epígraf o epígrafs corresponents a l'IAE. 
  • Estar donades d'alta a la Seguretat Social, així com els treballadors que tinguessin contractats. 
  • Estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries estatals, de l'Ajuntament de Granollers i de la Seguretat Social. 
  • Disposar d'una pòlissa d'assegurança que cobreixi els riscos derivats de l'ocupació del domini públic
Període de presentació del 17 de juny al 1 de juliol de 2024
Documentació a aportar

Cal presentar una sol·licitud per cada espai al que es vol optar acompanyada de la documentació següent:

Documentació Administrativa:

  • Sol·licitud per a la concessió de llicències d'ús comú especial del domini públic municipal durant la Festa Major. Establiments no permanents
  • DNI o CIF de la persona o entitat sol·licitant.
  • Alta de la Declaració Censal (Model 036) de l'activitat a desenvolupar.
  • Últim rebut del pagament dels autònoms.
  • Justificant vigent de formació de manipuladors d'aliments, de les persones que treballin a les barres.
  • Justificant de la subscripció d'una pòlissa d'assegurança que cobreixi els riscos derivats de l'ocupació del domini públic per import de 150.300,00 €.
  • Declaració responsable del sol·licitant d'acord amb el model de l'annex III. (segons article 60 del TRLSCP)

Proposta tècnica:

  • Fitxa descriptiva de l'activitat segons el model normalitzat.
  • Documents que acreditin les circumstàncies a tenir en compte en la valoració.
  • Tota aquella documentació que el sol·licitant consideri necessari incloure.
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Pagament de la Taxa:
    1. Anar a l'apartat Altres rebuts i autoliquidacions de la carpeta ciutadana. En cas de no constar el rebut rebrà, el més aviat possible, un correu electrònic conforme ja el té disponible a la carpeta ciutadana.
    El rebut es generarà amb les dades de l'interessat que consten a la sol·licitud,
    En cas d'haver-hi representant també podrà accedir al rebut en aquest mateix apartat
    2. Fer el pagament de la taxa amb targeta, banca electrònica o imprimir la carta de pagament i pagar per finestreta a les entitats financeres que consten en el document.
    3. Un cop realitzat el pagament cal enviar el justificant al l'adreça de correu electrònic servies@granollers.cat
  5. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús al portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania amb la documentació requerida.

Preu i forma de pagament Segons taxa per a l'ocupació del domini públic amb activitats recreatives a la Festa Major prevista a l'Ordenança Fiscal 2.14, epígraf 4.
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Observacions

  •  S'informarà telefònicament de les condicions, espais disponibles i preus per obtenir la llicència.

  •  Cal trucar al servei de Via Pública al telèfon 93 842 67 01 o al servei de Cultura al telèfon 93 842 66 81

Tràmits relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
12 de juliol de 2024

Telematico Con certificado1 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Autofirma)

Registro Electronico4 Empreses, entitats o representants (certificat digital amb Java)

Telematico Con DNI/PIN2 Persones físiques (idCAT Mòbil, Cl@ve o certificat digital)

Presencial5 Presencial

  • Oficina d'Atenció a la Ciutadania
    • C. de Sant Josep, 7
    • Horari:

      Horari d'atenció amb cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 19 h i divendres de 9 a 14 h.

      Horari d'atenció sense cita prèvia:

      De dilluns a dijous de 8.30 a 15 h i divendres de 9 a 14 h. Només es podrà agafar torn fins a mitja hora abans de l'horari de tancament.

      Horari d'estiu:

      De l'1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 8.30 a 15 h; i divendres, de 9 a 14 h.

    • Telèfon:

      010 o 93 842 66 10 (per trucar fora de Granollers)

      De dilluns a dijous, de 9 a 19h. i divendres, de 9 a 14h.
      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, de 9 a 15h; i divendres, de 9 a 14h.

    • <p>oac@granollers.cat</p>

      oac@granollers.cat


Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat