Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Justificació de les subvencions concedides a entitats i associacions de Granollers

Descripció Aquelles associacions i entitats que en convocatòries anteriors hagin obtingut subvenció hauran de presentar la memòria de les activitats realitzades així com la justificació de la subvenció rebuda.
Documentació a aportar

Justificació ordinària:

  • Compte justificatiu amb aportació de justificants de despesa (en els casos subjectes a justificació ordinària)
  • Relació de despeses per a la justificació ordinària
  • Justificants de despesa (en els casos subjectes a justificació ordinària):
    • Factures, minutes o altres documents amb valor acreditatiu equivalent incorporats a la relació de despeses i, en el seu cas, la documentació acreditativa del pagament.

Justificació simplificada

  • Compte justificatiu simplificat
  • Relació de despeses per a la justificació simplificada

Per ambdós casos

  • Memòria de l'actuació
  • Relació d'ingressos rebuts
Com es fa?

Mitjançant els models normalitzats:

  • Compte justificatiu simplificat quan la subvenció atorgada sigui d'import igual o inferior a 60.000 €* (tret que les bases que regeixen la convocatòria o l'acord d'atorgament de subvenció estableixin import diferent).
  • Compte justificatiu ordinari quan la subvenció atorgada excedeixi de 60.000 €* (tret que les bases que regeixen la convocatòria o l'acord d'atorgament de subvenció estableixin un límit diferent).

(* Límit establert a l'article 75 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de subvencions)

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari, adjuntar els documents requerits i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions
  5. Presencialment:

    Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb la documentació requerida.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
ENLLAÇOS D'INTERÈS
1 de juny de 2018

Presencial Presencial

  • Oficina d'atenció al ciutadà
    • C. Sant Josep, 7
    • Horari:

      Dilluns-Dijous 8:30 a 19h.
      Divendres 8.30 a 14h.

      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, 8.30 a 15h; i divendres, de 8.30 a 14h.

      De 13 a 16h. els temps d'espera acostumen a ser baixos.

    • Telèfon:

      010 trucant des de Granollers

      93 842 66 10

    • Fax: 93 842 66 99
    • oac@ajuntament.granollers.cat

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@ajuntament.granollers.cat