Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Sol·licitud de baixa al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes

Descripció

Podran ser donades de baixa al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes les entitats i associacions que es dissolguin i les que ho sol·licitin de forma expressa.

Qui ho pot sol·licitar?

Poden demanar la baixa del Registre les entitats i associacions inscrites al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes.

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques a partir de 1 d'octubre de 2016 els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques.
  • Les entitats sense personalitat jurídica.
  • Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documentació a aportar
  • Sol·licitud de baixa al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes
  • L'acta en què l'Assemblea acorda sol·licitar la baixa en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de l'Ajuntament de Granollers, amb indicació del dia d'efecte de la baixa.
Com es fa?

A partir de 1 d'octubre de 2016 les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria i els qui els representin, estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament.

Per internet:

  1. Clicar a "tramitar".
  2. Emplenar el formulari i revisades les dades del tràmit clicar el botó "Signar i enviar" (el procés pot trigar una mica, cal esperar).
  3. Es genera un document justificant de registre que us el podeu guardar o enviar per e-mail.
  4. Notificació:
    1. Rebrà un correu electrònic amb l'enllaç directe a la seva notificació.
    2. Accedir a la seva notificació amb certificat digital o demanant una paraula de pas d'un sol ús. Per a més informació cliqueu aquí
    3. També podrà accedir-hi a través del portal seuelectronica.granollers.cat/notificacions

Presencialment:

Presentar la sol·licitud a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà amb la documentació requerida.

Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
Continguts relacionats
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
11 de novembre de 2016

Telemático Con certificado Tramitació electrònica

Presencial Presencial

  • Oficina d'atenció al ciutadà
    • C. Sant Josep, 7
    • Horari:

      Dilluns-Dijous 8:30 a 19h.
      Divendres 8.30 a 14h.

      Horari d'estiu: de 1 de juliol al 15 de setembre, de dilluns a dijous, 8.30 a 15h; i divendres, de 8.30 a 14h.

      De 13 a 16h. els temps d'espera acostumen a ser baixos.

    • Telèfon:

      010 trucant des de Granollers

      93 842 66 10

    • Fax: 93 842 66 99
    • oac@ajuntament.granollers.cat

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@ajuntament.granollers.cat