Inici -> Informació pública -> Catàleg de tràmits

Lliurament de factures electròniques mitjançant eFact

Descripció Presentar factures al punt general d'entrada de factures electròniques de l'Ajuntament de Granollers (eFact)
Qui ho pot sol·licitar? Els proveïdors de l'Ajuntament. A partir de 15 de gener de 2015, estan obligats a presentar factura electrònica els proveïdors que siguin SA o SL amb una factura de més de 5000 euros.
Com es fa?

La factura ha de contenir la següent informació:

1. En cas que la factura provingui de l'adjudicació d'un expedient de contractació:

  • Títol del contracte
  • Número document comptable AD
  • Nom del tècnic responsable del contracte

2. En cas que la factura provingui d'una compra concreta mitjançant val de compra:

  • Servei sol·licitant
  • Número del val de compra
Normativa Article 4.1 Llei 25/2013Article 2 bis de la Llei 56/2007, de 28 de desembre, de mesures d'impuls de la societat de la informació Article 34 i disposició transitòria Ordenança reguladora d'administració electrònica
Qui tramita la sol·licitud? Ajuntament
DESCÀRREGA DE DOCUMENTS
ENLLAÇOS D'INTERÈS
28 de març de 2023

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat