Inici -> L'Ajuntament -> Ple municipal
S'ha donat compte al ple de les delegacions de l'exercici d'atribucions de l'alcalde en els següents regidors de la corporació:
URBANISME I HABITATGE: Jordi Terrades i Santacreu
EDUCACIÓ: Pietat Sanjuán i Trujillo
PLA D'ACOLLIDA: Pietat Sanjuán i Trujillo
INFÀNCIA: Pietat Sanjuán i Trujillo
CULTURA I COMUNICACIÓ: Alba Barnusell i Ortuño
IMATGE I RELACIONS CIUTADANES: Alba Barnusell i Ortuño
MEDI AMBIENT I ESPAIS VERDS: Albert Camps i Giró
OBRES I PROJECTES: Albert Camps i Giró
PROGRAMACIÓ: Albert Camps i Giró
PLA PER A LA IGUALTAT: Maria del Mar Sánchez i Martínez
SALUT PÚBLICA: Maria del Mar Sánchez i Martínez
SERVEIS SOCIALS I GENT GRAN: Maria del Mar Sánchez i Martínez
SEGURETAT CIUTADANA I PROTECCIÓ CIVIL: Maria del Mar Sánchez i Martínez
MOBILITAT: Juan Manuel Segovia i Ramos
SERVEIS MUNICIPALS: Juan Manuel Segovia i Ramos
COMERÇ I TURISME: Andrea Canelo i Matito
PROMOCIÓ ECONÒMICA I RELACIONS AMB LES EMPRESES: Andrea Canelo i Matito
HISENDA: Aroa Ortego i Cobos
ORGANITZACIÓ I RECURSOS HUMANS: Aroa Ortego i Cobos
ESPORTS: Pedro José García de los Riscos
PLA ESTRATÈGIC I SOCIETAT DEL CONEIXEMENT: Maria del Carmen Garrido i López
BARRIS: Juan Antonio Corchado i Ponce
PARTICIPACIÓ, COOPERACIÓ: Juan Antonio Corchado i Ponce
JOVENTUT: Carlos Cabanillas i Nájera
S'ha donat compte de la designació dels tinents i de les tinentes d'alcalde.
Primer tinent d'alcalde Jordi Terrades i Santacreu
Segona tinenta d'alcalde Pietat Sanjuán i Trujillo
Tercera tinenta d'alcalde Alba Barnusell i Ortuño
Quart tinent d'alcalde Albert Camps i Giró
Cinquena tinenta d'alcalde Maria del Mar Sánchez i Martínez
Sisè tinent d'alcalde Juan Manuel Segovia i Ramos
Setena tinenta d'alcalde Andrea Canelo i Matito
Vuitena tinenta d'alcalde Aroa Ortego i Cobos
S'ha donat compte dels membres que formen la Junta de Govern Local: Jordi Terrades i Santacreu, Pietat Sanjuán i Trujillo, Alba Barnusell i Ortuño, Albert Camps i Giró, Maria del Mar Sánchez i Martínez, Juan Manuel Segovia i Ramos, Andrea Canelo i Matito i Aroa Ortego i Cobos.
S'ha donat compte a la delegació de l'exercici d'atribucions de l'alcalde en matèria de responsabilitat patrimonial, en el regidor Juan Manuel Segovia Ramos, que inclou l'inici i la resolució dels expedients que es tramitin d'aquesta matèria.
Es dóna compte al Ple de la corporació de la composició dels grups municipals i de la designació dels seus portaveus:
GRUP MUNICIPAL SOCIALISTA integrat pels regidors i regidores següents:
Josep Mayoral i Antigas
Jordi Terrades i Santacreu
Pietat Sanjuán Trujillo
Alba Barnusell i Ortuño
Albert Camps Giró
Maria del Mar Sánchez Martínez
Juan Manuel Segovia Ramos
Pere García de los Riscos
Andrea Canelo Matito
Aroa Ortego Cobos
Carme Garrido López
Juan Antonio Corchado Ponce
Carles Cabanillas Nájera
Portaveu ¿ Jordi Terrades i Santacreu
Suplent - Aroa Ortego Cobos
GRUP MUNICIPAL DE CONVERGÈNCIA I UNIÓ integrat pels regidors i regidores següents:
Pius Canal i Canals
Maria Pons i Rodríguez
Germán Cequier i Bardají
Àlex Sastre i Prieto
Verònica Navarro i Serrano
Josep Maria Noguera i Amiel
Portaveu ¿ Pius Canal i Canals
Suplent ¿ Maria Pons i Rodríguez
GRUP MUNICIPAL POPULAR integrat pels regidors i regidores següents:
M. Ángeles Olano García
Fermín Gutiérrez Garcia
Javier Rojas Botella
Pedro J. González Villafranca
Portaveu - M. Ángeles Olano García
Suplent - Fermín Gutiérrez Garcia
GRUP MUNICIPAL INICIATIVA PER CATALUNYA VERDS - ESQUERRA UNIDA i ALTERNATIVA - ENTESA integrat pel regidor següent:
Josep Casasnovas Vaquero
Portaveu - Josep Casasnovas Vaquero
GRUP MUNICIPAL D'ACCIÓ GRANOLLERS integrat pel regidor següent:
Pep Mur Planas
Portaveu - Pep Mur Planas
Votació: APROVAT PER UNANIMITAT
El Ple acorda la creació de quatre comissions informatives amb la denominació i composició següents:
COMISSIÓ INFORMATIVA DE L'ÀREA DE GOVERN I ECONOMIA
COMISSIÓ INFORMATIVA DE L'ÀREA DE PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA I CIUTADANIA
COMISSIÓ INFORMATIVA DE L'ÀREA DE TERRITORI I CIUTAT
COMISSIÓ INFORMATIVA DE L'ÀREA DE SERVEIS A LA PERSONA
Votació: APROVAT PER UNANIMITAT
El Ple aprova delega en la Junta de Govern Local les atribucions plenàries següents:
L'exercici d'accions judicials i administratives i la defensa de la corporació en matèries de competència plenària.
La declaració de lesivitat dels actes de l'Ajuntament
La sol·licitud de subvencions i l'acceptació de subvencions, donacions o aportacions de personals físiques o jurídiques, públiques o privades i l'aprovació dels convenis que les regulin.
L'atorgament de les subvencions nominatives que apareguin en el pressupost inicial o a les successives modificacions aprovades pel Ple, l'aprovació de les bases generals i específiques per les que s'atorguin subvencions per concurrència competitiva i les subvencions excepcionals inferiors a 30.000 euros, de conformitat amb el Reglament municipal de concessió de subvencions i dins dels crèdits pressupostaris aprovats.
La declaració d'incompatibilitats o de compatibilitats del personal al servei de la corporació.
L'acceptació de la cessió gratuïta de terrenys destinats a vials i zones verdes.
L'aprovació dels preus públics que es meritin en la prestació de serveis i activitats.
Votació: A favor: PSC, Acció Granollers. En contra: ICV-EUiA. Abstenció: CiU, PP
El Ple aprova designar representants municipals a:
ÒRGANS DE GOVERN DELS ORGANISMES AUTÒNOMS
ENTITATS PÚBLIQUES EMPRESARIALS
SOCIETATS MUNICIPALS
ORGANISMES ASSESSORS DE PARTICIPACIÓ SECTORIAL I TERRITORIAL
COMISSIONS SECTORIALS
ÒRGANS DE GOVERN D'ENS SUPRAMUNICIPALS
ÒRGANS DE GOVERN D'ENTITATS PRIVADES
Votació: APROVAT PER UNANIMITAT
El Ple ratifica donar de baixa els càrrecs electes que cessen en l'exercici del seu càrrec en règim de dedicació exclusiva o parcial. S'acorda que, de forma provisional i fins que el Ple adopti la resolució definitiva sobre els membres de la Corporació que exerciran els càrrecs en règim de dedicació exclusiva o parcial, seran donats d'alta en el règim general de la seguretat social, des del dia 11 de juny de 2011.
Votació: A favor: PSC. Abstenció: CiU, PP, ICV- EUiA, Acció Granollers
El Ple aprova l'import a percebre pels membres de la Corporació que exerciran el seu càrrec en règim de dedicació exclusiva o parcial seran:
Alcalde/sa amb dedicació exclusiva 58.339,00 euros/bruts anuals.
Regidor/a amb dedicació exclusiva 46.671,52 euros/bruts anuals.
Regidor/a amb dedicació parcial (50%) 23.335,76 euros/bruts anuals.
Regidor/a amb dedicació parcial (25%) 11.667,88 euros/bruts anuals.
Dedicació Exclusiva Amb efectes
Alcalde JOSEP MAYORAL i ANTIGAS 16-07-2011
Regidora PIETAT SANJUAN TRUJILLO 06-07-2011
Regidora ALBA BARNUSELL ORTUÑO 06-07-2011
Regidor ALBERT CAMPS GIRÓ 06-07-2011
Regidora MARIA DEL MAR SANCHEZ MARTÍNEZ 06-07-2011
Regidor JUAN MANUEL SEGOVIA RAMOS 06-07-2011
Dedicació Parcial 50%
Regidora ANDREA CANELO MATITO 06-07-2011
Regidor PERE GARCÍA DE LOS RISCOS 06-07-2011
Dedicació Parcial 25%
Regidora AROA ORTEGO COBOS 06-07-2011
Regidor CARLES CABANILLAS NÁJERA 06-07-2011
Regidora M CARME GARRIDO LÓPEZ 06-07-2011
Votació: A favor: PSC, ICV- EUiA, Acció Granollers. Abstenció: CiU, PP
El Ple també ha acordat assignar les dotacions econòmiques als grups municipals, per un total a l'any de 333.387 €.
Votació: A favor: PSC, ICV- EUiA, Acció Granollers. En contra: PP. Abstenció: CiU
El ple aprova pels regidors de l'Ajuntament de Granollers que no ostentin ni dedicació exclusiva ni parcial a la Corporació, s'estableixen en concepte d'assistències a òrgans el següent règim:
Per l'assistència a comissions municipals que en formin part, 30 euros per sessió.
Per l'assistència a sessions plenàries municipals, 60 euros per sessió.
S'estableix una quantia fixa pels portaveus dels grups municipals que no tinguin ni dedicació exclusiva ni parcial de l'Ajuntament de Granollers de 250 euros mensuals, que serà compatible amb l'anterior i que es justifica per l'especial dedicació que suposa la intervenció en representació del grup.
L'Ajuntament per facilitar als grups la seva tasca, destinarà, per cada grup polític i dins del pressupost municipal, una partida pressupostària destinada a cobrir els mitjans personals de suport als grups. Pel present exercici 2011 la dotació total (inclosa seguretat social) serà de 34.242,13€ per grup polític.
Votació: A favor: PSC, ICV- EUiA, Acció Granollers. En contra: PP. Abstenció: CiU
D'acord amb els criteris d'eficiència i economia de gestió per tal de donar un millor servei a la ciutadania, i per poder complir els objectius que s'ha proposat el nou equip de govern, es proposa reorganitzar les àrees de gestió municipal en quatre. S'aprima l'administració passant de 6 àrees de gestió a 4.
1. Àrea de Govern i Economia
2. Àrea de Planificació Estratègica i Ciutadania
3. Àrea de Territori i Ciutat
4. Àrea de Serveis a la Persona
Votació: A favor: PSC. En contra: PP. Abstenció: CiU, ICV- EUiA, Acció Granollers
Arrel de la composició del nou Ajuntament el nou organigrama executiu i funcional comporta la modificació de la plantilla i de la relació de llocs de treball amb la creació de set places de personal eventual de caire directiu que comporta l'amortització del mateix nombre de places.
Votació: A favor: PSC. En contra: CiU, PP. Abstenció: ICV- EUiA, Acció Granollers
El Ple aprova el nomenament de:
Carme Barbany Ciurans, cap de l'àrea de planificació estratègica i ciutadania
Albert Soler Fuentes, cap de l'àrea de serveis a la persona
Francesc Martínez Mateo, director de serveis de benestar social
Carme Clusellas Pagés, Directora del Museu
Maria Teresa Llobet Illa, Coordinadora general de Roca Umbert Fàbrica de les Arts
S'assigna al funcionari Ricard Ros Puig al càrrec de gerent i cap de l'àrea de Territori i Ciutat; al funcionari Josep Lluís Castell Romero al càrrec de director de serveis de manteniment de ciutat i seguretat.
Es dóna compte de la Resolució de l'Alcaldia de designació amb efectes 6 de juliol del Francesc Rubio Sánchez com a assessor de l'Alcaldia amb funcions d'assessorament i coordinació en l'àmbit de l'àrea de Govern i Economia.
Votació: A favor: PSC. En contra: CiU, PP. Abstenció: ICV- EUiA, Acció Granollers
Data de publicació: 5 de juliol de 2011
Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada
6.
08401
Granollers
(Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat