Inici -> L'Ajuntament -> Indicadors de transparència -> Indicadors Índex de Transparència dels Ajuntaments (ITA)

A. Transparència activa i informació sobre la corporació municipal


L'Ajuntament de Granollers compleix l'indicador
L'Ajuntament de Granollers no compleix l'indicador

A.1.- Publicitat activa sobre càrrecs, personal i retribucions de l'Ajuntament

1. Les dades biogràfiques de l'Alcalde / sa i dels regidors / es de l'Ajuntament, especificant com a mínim el seu (s) nom (s) i cognoms, càrrec, actual, foto, ressenya biogràfica -mínim de quatre línies cada un- o el seu CV, així com les seves adreces electròniques.

2. L'agenda institucional de l'Alcalde / sa, amb indicació i el detall de les activitats ja celebrades tant com aquelles programades per a la seva pròxima realització (data, hora, lloc, descripció de l'activitat i principals participants).

3. Es publiquen de forma detallada i individualitzada les despeses de viatge de l'Alcalde / sa, i dels altres càrrecs electes de l'Ajuntament.

4. La Relació de Llocs de Treball (RLT) de l'Ajuntament, així com la relació individualitzada de càrrecs (llocs) de confiança o Personal eventual, i l'import individual o col·lectiu de les seves retribucions.

5. Les dades bàsiques de tots i cadascun dels òrgans descentralitzats, ens instrumentals i / o societats municipals, amb indicació detallada del seu objecte social, així com els enllaços a les webs dels mateixos (si l'Ajuntament no tingués aquests organismes s'indicarà expressament al web i no puntuarà com a part de l'índex).

6. La Relació de Llocs de Treball (RLT) o plantilles de personal dels òrgans descentralitzats, ens instrumentals i societats municipals a l'complet, indicant la denominació dels llocs i les places de cada càrrec de confiança en ells existents (si l'Ajuntament no tingués aquests organismes s'indicarà expressament al web i no puntuarà com a part de l'índex).

7. Les retribucions percebudes pels alts càrrecs (al menys de tots els càrrecs electes i dels directors generals si n'hi ha) de l'Ajuntament i dels màxims responsables de les entitats participades pel mateix.

8. El Registre d'Interessos d'Activitats i de Béns dels Alts càrrecs de l'Ajuntament.



A.2.- Publicitat activa sobre la planificació, organització i patrimoni de l'Ajuntament

9. Els plans i programes anuals i plurianuals (vg. L'Agenda Local 21, i / o el Pla o mapa Estratègic) municipals en què es fixen objectius concrets, així com les activitats, mitjans i temps previst per a la seva consecució, i resultats o grau d'assoliment d'objectius obtingut.

10. Un organigrama actualitzat que permet comprendre l'estructura organitzativa de l'ajuntament i identificar les persones responsables dels diferents òrgans de govern i les seves respectives funcions, incloent si escau les Juntes de Districte o barris, així com conèixer les seves relacions de dependència.

11. Es publica la política o la forma de dur a terme la gestió, la conservació i l'eliminació dels documents i arxius de l'Ajuntament.

12. Es publica la relació revisada i / o actualitzada d'Immobles (oficines, locals, etc.), tant propis com en règim d'arrendament, ocupats i / o adscrits a l'Ajuntament, indicant el corresponent règim en cada un d'ells.

13. La relació detallada de tots els vehicles oficials (propis, llogats, o cedits) adscrits a l'Ajuntament (incloent en el seu cas els dedicats a serveis públics).

14. L'inventari actualitzat de béns i drets de l'Ajuntament de cada un dels tres últims exercicis tancats.



A.3.- Publicitat activa sobre els òrgans de govern municipals, informes i resolucions judicials

15. Existeix i es publica el Codi ètic o de bon govern de l'Ajuntament (preferentment adaptat a el nou Codi de bon govern local aprovat per unanimitat dels grups polítics a la FEMP).

16. Les ordres del dia prèvies dels Plens Municipals.

17. Les actes íntegres dels plens municipals.

18. Els acords complets de les juntes de govern, i les actes íntegres quan actuïn per delegació de Ple.

19. Els arxius d'àudio (podcast) o dels vídeos de les sessions dels plens municipals.

20. Les resolucions judicials (amb un enllaç al seu contingut íntegre) que afecten l'Ajuntament (en l'ordre contenciós, laboral, etc.) (Si no n'hi ha hagut, s'indicarà expressament al web i no puntuarà com a part de l'índex).

21. Les resolucions d'autorització o reconeixement de la compatibilitat i les autoritzacions d'exercici de l'activitat privada a alts càrrecs (si no les hagués hagut, això es publicarà expressament al web).

7 d'octubre de 2021

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat