Inici -> Oficina virtual -> Carpeta ciutadana antiga
Aquest servei permet fer peticions de serveis o comunicacions de qualsevol tipus a l'Ajuntament de Granollers, ja sigui de caràcter particular o relacionades amb equipaments o territori en general.
Com a pas inicial per a iniciar la tramitació, cal navegar pel Catàleg de Tràmits, que està constituït per la relació de tots els tràmits oferts per l'Ajuntament. L'objectiu del catàleg és que el ciutadà conegui l'oferta completa de tràmits municipals necessaris per a l'obtenció de llicències, permisos i autoritzacions, etc.
Cada tràmit presenta la informació necessària per fer la gestió, com ara la descripció, els terminis i requisits per iniciar la sol·licitud, terminis de resolució, la normativa aplicable, etc.
Addicionalment, el catàleg informa dels diferents canals o mitjans per realitzar la tramitació, disposant dels següents:
Els tràmits, en funció de la seva naturalesa, permeten en algun cas la iniciació de forma anònima (tramitació telemàtica sense identificació), si bé en la majoria es requereix la identificació, per al qual és necessari que el ciutadà/empresa disposi d'un dels certificats digitals admesos.
Sigui quina sigui la forma d'iniciació -amb certificat o sense- per a iniciar la tramitació tan sols cal situar-se dins del tràmit que interessi fer i clicar damunt la paraula "tramitar", que és a la part superior dreta de la pantalla.
Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada
6.
08401
Granollers
(Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat