Inici -> Informació pública -> Cartes de serveis i Retiment de comptes

Cartes de Serveis i Retiment de comptes



RETIMENT DE COMPTES



QUÈ ÉS UNA CARTA DE SERVEIS?

Una Carta de Serveis és un document pel qual un Departament, Servei o Regidoria de l'Ajuntament informa als ciutadans sobre :

  • Els serveis que presta i la forma de prestar-los.
  • Els compromisos de qualitat que assumeix per a proporcionar un millor servei .

Criteris d'actualització: les cartes de serveis seran avaluades i revisades anualment, mitjançant grups de treball que tindran en compte les opinions presentades pels ciutadans.

A QUI VA DIRIGIDA?

L'Ajuntament és una institució que dóna servei als ciutadans, pel que la seva gestió s'orienta a la satisfacció de les seves necessitats i expectatives. Per aquest motiu, les cartes de serveis s'adrecen als usuaris dels serveis.

QUINS SÓN ELS OBJECTIUS DE LES CARTES DE SERVEIS?

La finalitat de la Carta de Serveis és:

  • Apropar l'Ajuntament als ciutadans.
  • Informar els ciutadans sobre els serveis prestats per l'Ajuntament.
  • Expressar l'esforç de l'Ajuntament per la millora dels serveis municipals.
  • Establir un nivell adequat de qualitat dels serveis i controlar el seu manteniment.
  • Possibilitar que els ciutadans opinin sobre el funcionament dels serveis municipals.

QUINS SÓN ELS CONTINGUTS DE LES CARTES DE SERVEIS?

  • El nom i comeses de la Unitat, Servei o Regidoria que l'emet.
  • Els serveis prestats per aquesta Unitat, Servei o Regidoria.
  • Els compromisos de qualitat assumits.
  • Informació sobre la forma de participació dels usuaris.
  • Adreces i telèfons de la Unitat.
  • Horari.



Continguts relacionats

22 de juny de 2023

Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada 6. 08401 Granollers (Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat