Inici -> Oficina virtual -> Carpeta del proveïdor -> Notificacions electròniques
1. Com puc sol·licitar la notificació electrònica?
En cas d'obligat electrònic (Article 14 Llei 39/2015) s'assigna per defecte la notificació electrònica. Al tramitar des de la seu electrònica cal indicar obligatòriament un correu electrònic on rebrà l'avís de notificació i un sms si s'ha informat un telèfon mòbil.
En cas de persona física, per poder realitzar la notificació electrònica l'Ajuntament necessita el consentiment de la persona interessada. Això es pot fer de les següents maneres:
És indispensable indicar un correu electrònic (i un número de telèfon mòbil si també es desitja rebre un sms) per tal d'avisar-vos quan teniu a disposició una notificació electrònica. Aquest correu electrònic es guardarà a les vostres Dades de contacte que trobareu a la carpeta ciutadana on també podeu informar de la modificació del vostre correu electrònic i/o telèfon mòbil.
2. Com sé que tinc a disposició una notificació electrònica?
Rebreu per correu electrònic (i sms si s'ha informat un telèfon mòbil) l'avís conforme teniu a disposició una notificació. Aquest avís de notificació només té efectes informatius i la seva manca no impedeix que la notificació sigui plenament vàlida.
Si esteu pendents de rebre una notificació, és convenient que entreu periòdicament a la bústia de notificacions electròniques de la Seu Electrònica per comprovar si s'ha posat a disposició.
3. Qui rebrà les notificacions electròniques en cas d'haver-hi representant?
Les notificacions seran a nom del representant d'acord amb l'article 5 de la Llei 39/2015
En cas d'haver fet la tramitació com a representant d'un interessat, l'avís de notificació s'adreçarà al correu electrònic (i sms si s'ha informat un telèfon mòbil) del representant. Aquesta bústia de correu electrònic (i sms si s'ha informat un telèfon mòbil) indicada tindrà efectes pels avisos de les notificacions que es puguin rebre tant com a representant con en interès propi. Per tant, en cas d'actuar com a representant, es recomana que indiqueu una bústia de correu electrònic on pugueu rebre també avisos de notificació en nom propi.
Si sou representants legals d'una persona jurídica ens ho podeu comunicar a través dels tràmits:
4. Com puc accedir a la notificació electrònica?
L'accés a les notificacions electròniques es pot fer una vegada hagueu rebut per correu electrònic o sms l'avís conforme teniu disponible una notificació
Hi podeu accedir mitjançant un certificat digital o amb contrasenya d'un sol ús des de qualsevol d'aquests canals:
1. Des de l'enllaç que consti en el correu electrònic que rebreu quan tingueu una nova notificació:
2. Des de la bústia de notificacions electròniques de la seu electrònica de l'Ajuntament amb el certificat digital podeu accedir a totes les vostres notificacions (acceptades o no) i a les dels vostres representats,
Per a més informació accediu a e-NOTUM Ciutadania - FAQ's
5. Quin termini tinc per acceptar la notificació electrònica?
Des del moment del dipòsit de la notificació disposeu de 10 dies naturals per accedir a la vostra notificació electrònica.
Transcorreguts els 10 dies des de la posada a disposició d'una notificació sense que l'accepteu, s'entendrà que ha estat rebutjada, donant per notificat l'acte a tots els efectes.
Tanmateix podreu accedir a totes les vostres notificacions, acceptades i/o rebutjades, en qualsevol moment a bústia de notificacions electròniques
Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada
6.
08401
Granollers
(Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat