Inici -> Oficina virtual -> Carpeta del proveïdor -> Fer una factura electrònica i presentar-la
La facturació electrònica consisteix en la tramitació de les factures o documents entre emissor i receptor per mitjans electrònics i telemàtics, signats digitalment amb certificats reconeguts, que tenen la mateixa validesa legal que les factures emeses en paper.
La llei 25/2013, de 27 de desembre, d'Impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic regula l'ús de la factura electrònica en el sector públic, i determina que l'entrada en vigor de l'obligació de presentació de factura electrònica per a aquestes entitats i factures que preveu la llei es farà efectiva el 15 de gener de 2015. La llei 25/2013 permet determinades exempcions, que l'Ajuntament de Granollers ha regulat a l'article 34 i disposició transitòria onzena de l'Ordenança reguladora de l'administració electrònica.
Com fer una factura electrònica?
Per a generar factures amb format facturae es disposa de diversos mecanismes:Qui ha de presentar factures electròniques?
Els proveïdors de l'Ajuntament de Granollers només poden presentar factures electròniques amb la única excepció de factures d'import de fins a 5.000 euros de persones físiques i persones jurídiques no indicades en l'article 4.1 de la Llei 25/2013
Els proveïdors no obligats poden utilitzar igualment la factura electrònica i la bústia eFact com a punt d'entrada. En cas que no puguin utilitzar aquesta via, han de presentar les factures presencialment al registre de factures a l'Ajuntament de Granollers
Punt d'entrada de factures de l'Ajuntament de Granollers i entitats associades
Codis DIR3
Descàrrega d'arxius
Manual de presentació de factures electròniques a l'Ajuntament de Granollers mitjançant eFact
Tipus d'arxiu: PDF
Idioma: Català
Enllaços
Ajuntament de Granollers
Pl. de la Porxada
6.
08401
Granollers
(Barcelona)
93 842 66 10 - 010
oac@granollers.cat